Bezorgen en ophalen

Gratis bezorging in heel Nederland:

Wanneer je op werkdagen vóór 23.00 uur bestelt, wordt jouw bestelling de volgende werkdag gratis thuisbezorgd door onze bezorgers.

Bezorging op de Waddeneilanden:

Als je op één van de Waddeneilanden woont, wordt je bestelling bezorgd bij een speciaal daarvoor bestemd afhaalpunt in de buurt. Let op! Het transportbedrijf dat verantwoordelijk is voor deze afhaalpunten brengt kosten in rekening, die voor eigen rekening zijn. Bestellingen voor deze locaties dienen vooraf betaald te worden.

Zelf een bezorgdag kiezen:

Tijdens het bestelproces kun je tot 14 werkdagen vooruit zelf een bezorgdag kiezen.

Levertijd:

De dag vóór de geplande levering laten we jou per e-mail tussen 23.00 - 23.59 uur het exacte tijdsblok weten waarop onze bezorgers komen aanbellen. Als je graag gebeld wilt worden vóór de aankomst, bel ons dan op de dag van levering en dan regelen we dat voor jou.

Natuurlijk kan er altijd iets misgaan en kunnen de bezorgers vertraging oplopen. Gelukkig hebben we ze voorzien van de nodige dosis klantgerichtheid en zullen zij je, daar waar mogelijk, op de hoogte  houden van aangepaste aankomsttijden. In ruil verwachten we dezelfde coöperatieve opstelling van jou.

Gratis bezorging in België (deels Vlaanderen, raadpleeg voor meer informatie onze klantenservice):

Over het algemeen worden de bestellingen op de opgegeven datum geleverd. Levertijden in België kunnen, vanwege niet-sluitende rit schema’s, afwijken van onze reguliere levertijden van 1-5 werkdagen. *Ophalen/herroepen/reparaties. Op het moment dat wij je bestelling versturen, ontvang je de avond vóór levering een tijdvak van 3 uur. Als de indicatie onverhoopt niet schikt, vernemen we dit graag tijdig van jou, dit kan telefonisch (0252 27 27 20) of per e-mail (klantenservice@dewitgoedoutlet.nl).

Niet thuis bij bezorging:

Als je niet aanwezig bent wanneer onze bezorgers binnen het aangekondigde tijdsblok aanbellen, nemen we de bestelling gewoon weer mee. Je kunt tegen betaling van extra bezorgkosten (€40 in Nederland, €50 in België) een nieuwe afspraak maken.

Kunnen jullie ook een verhuislift regelen?

Helaas kunnen we geen verhuislift voor je regelen. Als je zelf een verhuislift hebt geregeld, laat het dan weten aan onze e-commerce klantendienst (klantenservice@dewitgoedoutlet.nl), zodat onze bezorgers de nodige maatregelen kunnen treffen voor een soepele levering.

Controle van het toestel bij levering:

We raden altijd aan om het toestel op eventuele grote (transport)beschadigingen te controleren op het moment van levering. Als je dat niet doet, is het voor ons onmogelijk om te weten of de schade al dan niet tijdens de bezorging is ontstaan. Onthoud dat nieuwe apparaten soms een beetje vochtig kunnen zijn aangezien ze door de fabrikant op waterdichtheid worden getest. Als je twijfelt over schade, bel ons dan of vraag het aan de bezorgers. Maak eventueel een voorbehoud bij het aangeven van de schadevrije regeling.

Oud witgoed en verpakkingsmateriaal gratis retour: Maak je geen zorgen over het verpakkingsmateriaal en je oude machine; de bezorgers ruimen alles op en nemen oud witgoed voor je mee. We vragen wel een beetje hulp van jou om alles soepel te laten verlopen:

  • Koppel het apparaat vooraf los van de aan- en afvoer.
  • Zorg dat het apparaat droog is.
  • Zorg dat het apparaat vrij staat van andere objecten.
  • Trekschakelaar aanwezig; ontkoppel de voedingskabel van de eventuele trekschakelaar.
  • Zorg ervoor dat het apparaat compleet is van buitenaf.
  • Oud witgoed retour? *

*Noodzakelijk is een goed (vastzittend) bovenblad met grip mogelijkheid, mag geen beweging inzitten. Zit dit niet goed vast, dan bestaat het risico dat het loslaat tijdens het tillen door het gewicht van de wasmachine, wat gevaarlijke situaties kan veroorzaken. Geen bovenblad? Dan kunnen we de oude wasmachine niet meenemen.

Als onze bezorgers je oude toestel met de trap naar beneden moeten brengen, laat dat dan vooraf weten (selecteer: 'Naar boven tillen'). Zo kunnen wij onze planning gericht opstellen en hebben onze bezorgers alle tijd voor een glimlach, een knipoog en vooral vriendelijke service.

Omhoog tillen: De volgende producten worden tot en met de vierde etage geleverd:

  • Wasmachines
  • Drogers
  • Vrijstaande vaatwassers
  • Vrijstaande (tafelmodel) koelkasten of vriezers
  • Fornuizen
  • Inbouwapparatuur.

Het is niet mogelijk om Amerikaanse koelkasten naar boven of beneden te tillen, dus houd hier rekening mee.

Let op! We rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar je product komt te staan. Zorg ervoor dat de route of het trappengat vrij is en verwijder kwetsbare spullen en andere accessoires (tijdelijk) om eventuele beschadigingen te voorkomen. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor. Anders kunnen onze bezorgers niet optimaal werken.

Gratis aansluiten witgoed:

We sluiten je bestelde artikelen gratis voor je aan, maar dit geldt alleen voor vrijstaande wasmachines, vrijstaande (condens en luchtafvoer) drogers en vrijstaande vaatwassers. Het is niet van toepassing op Amerikaanse koelkasten, fornuizen en inbouwapparaten. Er moet wel een bruikbare aansluiting aanwezig zijn. Het enige wat jij nog moet doen, is zorgen dat onze installateurs de ruimte hebben om een kwalitatieve aansluiting te garanderen en de transportbeveiliging te verwijderen.

Aansluiten enkelvoudige trekschakelaar:

Voor een kleine meerprijs van €14,- kun je ons vragen dit voor je te doen. Selecteer deze extra service op de productpagina.

De televisie wordt geleverd tot en met de gewenste verdieping. Wij installeren of sluiten de televisie niet aan.