Voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag gratis bezorgd!

Een bestelling voor 17.00 uur geplaatst? De volgende werkdag komen onze bezorgers langs om jouw witgoedartikelen gratis af te leveren.

Natuurlijk kan je ook gewoon zelf een leverdag doorgeven en dan zoeken wij wel een gaatje in onze planning. De avond voor de levering sturen we je alvast een mail met het bezorgingstijdvak, zo ben je zeker thuis wanneer onze bezorgers langskomen. De bezorging van de door ons verkochte toestellen is volledig gratis. Over het verpakkingsmateriaal en jouw oude machine hoef je je alvast geen zorgen te maken: de bezorgers ruimen alles op en nemen het gewoon voor je mee. Om praktische redenen is levering op de Waddeneilanden niet mogelijk.

  • Principe: Omhoog tillen met lift en zonder lift is gratis;
  • Wasmachine, droger, vrijstaande vaatwasser, vrijstaande koelkast of vriezer, fornuis, tafelmodel koelkast of vriezer en inbouwapparatuur: gratis levering tot achter de eerste privédeur.
  • Wasmachine, droger, vrijstaande vaatwasser, vrijstaande koelkast/vriezer, fornuis, tafelmodel koelkast of vriezer en inbouwapparatuur: levering tot en met de vierde etage en tot achter de eerste privédeur;
  • Naar boven en beneden tillen van Amerikaanse koelkasten is niet mogelijk.

Gratis aangesloten

We sluiten  je bestelde artikelen* gratis voor je aan. Natuurlijk moet er wel een bruikbare aansluiting aanwezig zijn. Het enige wat jij dan nog moet doen? Ervoor zorgen dat onze installateurs de nodige ruimte hebben om een kwalitatieve aansluiting te garanderen en de transportbeveiliging te verwijderen. Liever een aansluiting op een enkelvoudige trekschakelaar? Voor de kleine meerprijs van € 14,- mag je het ons zeker vragen.

* Opgelet: Enkel van toepassing op wasmachines, drogers en vrijstaande vaatwassers. Niet van toepassing op Amerikaanse koelkasten, fornuizen en inbouwapparaten.  

Hoe verloopt de bezorging?

Een dag vooraf laten we jou het exacte tijdsblok weten waarop onze bezorgers komen aanbellen. Natuurlijk kan er altijd iets mislopen en kunnen de bezorgers verlaat zijn. Gelukkig hebben we ze voorzien van de nodige portie elementaire beleefdheid en zal je altijd op de hoogte worden gehouden. Daar tegenover staat dan weer dat we ook hetzelfde van jou verwachten. Ben jij niet aanwezig wanneer onze bezorgers komen aanbellen, dan nemen we het toestel gewoon terug mee en kan je tegen betaling van de extra bezorgkosten een nieuwe afspraak maken. Eerlijk is eerlijk, toch? 

Wij kunnen spijtig genoeg geen verhuislift voor je regelen. Zelf een verhuislift geregeld? Laat dat dan even weten aan onze e-commerce klantendienst (klantenservice@dewitgoedoutlet.nl), zo kunnen onze bezorgers alvast de nodige maatregelen treffen om een en ander soepel te laten verlopen.

Op het moment van levering raden we altijd aan om het toestel te controleren op eventuele beschadigingen. Doe je dat niet, dan is het voor ons onmogelijk om te weten of de schade al dan niet tijdens de bezorging ontstond. In dat geval kunnen we dan ook niet meer ingrijpen. Vergeet wel niet dat nieuwe apparaten soms een beetje vochtig kunnen zijn aangezien ze door de fabrikant op hun waterdichtheid worden getest. Twijfel je of het al dan niet gaat om schade? Geef ons een telefoontje of vraag het aan de bezorgers. Maak eventueel een voorbehoud bij het aangeven van de schadevrije regeling.

Extra korting wanneer je jouw toestel zelf afhaalt

Kan je echt niet wachten op jouw witgoedartikelen? Dan kan je ze ook gewoon bij ons komen afhalen na de bestelling in onze webwinkel. Dit kan van maandag tot zaterdag tussen 10:00 en 18:00 uur. Aangezien je zo de ruggen van onze bezorgers spaart, gooien we er een extra korting van 5% bovenop. En vergeet niet: niet alleen wij maar ook onze koffie staat altijd voor je klaar.

Gratis retourneren van oud witgoed

Onze bezorgers zijn zo vriendelijk om jouw oude huishoudelijke apparaten gratis mee te nemen. Natuurlijk vragen ze van jou wel een klein beetje hulp om alles vlot te laten verlopen:

  • Koppel vooraf het apparaat los van de aan- en afvoer;
  • Zorg dat het apparaat droog is;
  • Zorg dat het apparaat vrij staat van andere toestellen;
  • Verwijder de eventuele trekschakelaar.

Moeten onze bezorgers jouw oud toestel met de trap naar beneden brengen? Laat dat dan vooraf weten (selecteer: Naar boven tillen). Zo kunnen wij onze planning gericht opstellen en hebben onze bezorgers alle tijd voor een glimlach, en knipoog en bovenal een vriendelijke service.

Opgelet: volg je bovenstaande richtlijnen niet op, dan kunnen onze bezorgers het oud toestel niet meenemen. Andere klanten wachten vol ongeduld op hun toestel en dus vragen wij een tikkeltje medewerking van jou.

Opgelet²: de inname van het oude toestel is definitief.